DETSKÁ MÓDA - AKO OBLIECŤ SVOJE DIEŤATKO NA RÔZNE PRÍLEŽITOSTI? RADY TÝKAJÚCE SA VÝBERU DETSKÉHO OBLEČENIA NA RÔZNE ROČNÉ OBDOBIA A PRÍLEŽITOSTI
NÁPADY NA INTERIÉROVÝ DIZAJN DETSKÝCH IZIEB - INŠPIRÁCIA A TIPY
Vrátenie tovaru a sťažnosti
Odstúpenie od zmluvy
Ak ste tzv. privilegovaný kupujúci, a teda:
A) spotrebiteľom
alebo
B) fyzická osoba, pre ktorú zmluva, ktorú ste s nami uzavreli, priamo súvisí s vašou podnikateľskou činnosťou, ale nemá pre vás profesionálny charakter
- máte spravidla právo odstúpiť od zmluvy uzavretej na diaľku.
Od zmluvy môžete odstúpiť tak, že nám zašlete vyhlásenie o odstúpení od zmluvy, napr. e-mailom na adresu: shop@outletbaby.sk.
Lehota 14 dní na odstúpenie od zmluvy začína plynúť od prevzatia tovaru vami alebo treťou osobou, ktorá nie je vami určeným dopravcom, alebo v prípade zmluvy, ktorá zahŕňa viacero tovarov, ktoré sa dodávajú samostatne, po častiach alebo po častiach, od prevzatia posledného tovaru, časti alebo série.
Na dodržanie lehoty postačuje, ak je vyhlásenie zaslané pred jej uplynutím.
Vrátený tovar nám bezodkladne pošlite na túto adresu: KTORÝKOĽVEK PACKETA POINT NA SLOVENSKU, NA BALÍKU MUSÍ BYŤ UVEDENÝ KÓD SPÄTNEJ PREPRAVY - 95970421, najneskôr však do 14 dní odo dňa, keď ste odstúpili od zmluvy.
Platby, ktoré ste uhradili, vám vrátime bezodkladne za podmienok uvedených v obchodných podmienkach obchodu, najneskôr však do 14 dní od doručenia vášho vyhlásenia o odstúpení od zmluvy.
Ak sme vám neponúkli, že si tovar od vás vyzdvihneme sami - môžeme zadržať vrátenie platby, ktorú sme od vás dostali, až kým tovar nedostaneme späť alebo kým nepredložíte doklad o jeho vrátení - podľa toho, ktorá udalosť nastane skôr.
Nezabudnite, že okrem iného nemáte právo odstúpiť od zmluvy uzavretej na diaľku:
- v ktorých predmetom plnenia je nezrealizovaný tovar vyrobený podľa vašich špecifikácií alebo uspokojenie vašich individuálnych potrieb;
- v ktorom je predmetom predstavenia predmet, ktorý sa rýchlo kazí alebo má krátku dobu trvanlivosti;
- v ktorých je predmetom služby tovar dodaný v uzavretom obale, ktorý sa po otvorení nemôže vrátiť zo zdravotných alebo hygienických dôvodov, ak bol obal po dodaní otvorený;
- v ktorých predmetom plnenia sú audio alebo vizuálne nahrávky alebo počítačové programy dodané v zapečatenom obale, ak bol obal po dodaní otvorený.
Podrobné informácie o zrušení nájdete v našich obchodných pravidlách.
Sťažnosti
Na tzv. privilegovaného kupujúceho sa vzťahujú nasledujúce ustanovenia. Ak nie ste privilegovaným kupujúcim, podrobné informácie o reklamáciách nájdete v našom obchodnom poriadku.
V prípade, že nesprávne plníme zmluvu uzavretú s vami, máte právo podať sťažnosť - najlepšie na nasledujúcu e-mailovú adresu: shop@outletbaby.sk alebo poštou na adresu Dworcowa 53, 62-001 Chludowo.
Všeobecne platí, že sme zodpovední za nesúlad tovaru so zmluvou, ktorý existoval v čase dodania a bol zistený do dvoch rokov od tohto času.
Na základe ustanovení zákona o právach spotrebiteľov môžete v takejto situácii požadovať:
(a) výmenu tovaru
alebo
(b) oprava tovaru.
V niektorých prípadoch môžete tiež:
(a) odstúpiť od zmluvy
alebo
(b) podať vyhlásenie o znížení ceny
- Podrobnosti o tom nájdete v našich Pravidlách obchodu.